20 de març del 2015

Llibres d'enganxines de Coco Books

Casa meva; Coco Books
Ara feia dies que no parlava de cap novetat de l'editorial Coco Books, que destaca per editar llibres molt creatius i originals. Doncs des del mes de febrer ja està disponible la seva col.lecció de llibres d'activitats "Adhesius Cool", en la que hi podem trobar  els quaderns "Casa meva" i "Botigues". 
Es tracta de llibres on es poden enganxar 150 adhesius al llarg de els seves pàgines, que estan plenes de detalls.
Al quadern de "Casa meva", per exemple, hi ha dibuixades amb il.lustracions de Jenny Bowers les diferents habitacions d'una casa i els nens hi podran enganxar els adhesius, no només damunt de la pàgina sinó també en l'interior de les solapes que s'obren simulant calaixos, armaris, cortines, arxivadors... D'aquesta manera converteixen el dibuix de partida en una escena plena d'elements quotidians: pintes, claus, roba bruta, flors, cassoles, instruments musicals, animals domèstics..

Un altre llibre que els nens podent tenir a mà per les vacances de Setmana Santa!


Casa meva; Coco Books



Casa meva; Coco Books



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada