6 d’agost del 2013

Ja pots marxar que ja m'he adormit

Noves frases cèlebres de la petita, un recull de les millors que ens ha dit aquestes últimes setmanes:

- Jo: Adéu, vaig a la feina!
Ella: Doncs porta't bé perquè sinó la senyoreta de treballar et castigarà.

- Mira mama, la piruleta té pega! (Ensenyant-me com se li quedava enganxada a la mà)

- Un dia, sortint d'un restaurant: "I pagar???!!" (No havia vist com pagàvem i no concebia que poguéssim marxar sense fer-ho)

- I jo on era quan era jove?  (Un dia en que estàvem parlant amb el meu home sobre temps passats).

- El meu home fent-la adormir, i al cap d'una estona ella li diu: Ja pots marxar, papa,  que ja m'he adormit.

- Un dia esperàvem que el pare vingués de comprar. Jo li vaig dir "ara el pare portarà moltes coses!" I ella em contesta: "Sí, és molt bon noi."

- Perquè hi ha ulleres de sol i no hi ha ulleres de fred? Jo vull ulleres de fred!

-Vull nous sense macadàmia!

- Vull sucre sense moreno!

- Mare, el germanet ja camina!
Jo: Ah, sí?
Ella: Sí, camina gatejant!


- Mare, juguem a que jo sóc la princesa i tu ets el Sant Jordi. Però només ho fem veure, eh? 

2 comentaris: