15 de febrer del 2013

Divendres musicals: la cançó del gos

Avui una cançó que ens agrada molt a casa. És alegre i enganxa.
La petita se sap quasi tota la lletra, que canta amb accent barceloní i tot! Quan canten "encara es posa nerviós" sempre em pregunta "Perquè es posa nerviós? Què té vergonya?". No sé com ho ha relacionat! Però demostra que està al tant de la lletra i no es limita a repetir-la.
Ah! I segons ella, al principi del vídeo, els cantants estan esperant l'autobús!




Bon cap de setmana!

3 comentaris:

  1. El meu també ha descobert els amics de les arts de fa uns mesos, però es decanta cap a Jean Luc.
    I és veritat que estan molt al tanto de les lletres... més que els adults, crec

    ResponElimina
  2. La veritat és que no els he seguit gaire aquests! Van sortir just l'any que jo vaig marxar a Catalunya. Però aquesta sí que la coneixia, mira! És molt simpàtica! Li ensenyaré a l'Ariadna, potser li agrada!

    ResponElimina
  3. La Pantigana, sí, no es perden detall!

    Anna, jo crec que sí que li pot agradar! A la meva li va encantar de seguida.

    ResponElimina