9 d’agost del 2012

Germanets


Ja fa més de dues setmanes que va nàixer el petit de la casa, dues setmanes que la petita (ja no tant)  té un germanet.
I està molt contenta!
Quan va venir a veure'ns a l'hospital va ser molt emocionant.  Volíem viure aquest moment en intimitat, així que estàvem els quatre sols a l'habitació. Ella li portava una floreta, que va col.locar dins el bressol. I ràpid va dir que el volia agafar. També li va cantar una cançó, va ser molt bonic!
I els primers dies, a casa, se'l mirava i deia: "Ja ha nascut el germanet!!".
Jo l'he vist sempre molt alegre, aquests dies, en relació amb ell. No mostra gelosia quan li dono popa. Pensava que me'n demanaria ella també, però el que vol alguna vegada és donar-li també ella popa al nen!! "Després dono jo", em diu!
També s'ha de dir que el nen, de moment, dorm molt. I jo puc estar força per ella: al matí esmorzem juntes com habitualment, a l'hora de la migdiada la puc fer adormir jo...Aquests moments condeixen molt i suposo que l'ajuden a sentir-se bé.
Clar que també ens n'ha fet alguna, i té moments en que s'enfada per coses intranscendents i plora molt. Està més sensible i reclama més atenció. És normal.
I ha volgut posar-se dins del maxi-cosi, del moisés, del bressol... tot dient "jo sóc petiteta!! "
Però en general, veig que ho porta molt bé. Quan ve gent a veure el germanet, intentem que ella tingui també el seu moment de protagonisme, cosa que obté sobretot quan els hi ensenya com sap ballar Dirty Dancing!! Se sap el ballet final de memòria i no marxa ningú de casa sense veure-ho!!
També fem que participi molt en tot; ens ajuda a canviar-lo, a banyar-lo, a passejar-lo... una ajuda que realment a vegades és més destorb que una altra cosa, però que a ella li agrada donar-nos.
Poc a poc ens anem adaptant a ser quatre, i ella a compartir la seva vida amb el germanet!

8 comentaris:

  1. La relació entre germans és meravellosa. Els meus estan tot el dia a la gresca i l'Andreu té èpoques molt dures de gelosia però s'estimem tant que si l'Andreu es queda a dormir a casa dels avis ens truca perquè li posem al telèfon el seu germà.

    Escolta això del Dirty dancing deu ser lo más, eh¿? jaja!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La relació que tindran és una de les coses que més m'intiga veure!! Ara de moment el petit no interactua, clar, així que és una relació molt passiva. Però espero que arribin a estimar-se molt!!

      Elimina
  2. Uau, no m'estranya que sigui una prota! Jo també vull veure el dity dancing!! ;) Super ballarina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El Dirty Dancing li encanta!! Un dia vaig posar-li el ballet final i li va agradar moltíssim!! El vol veure cada dia deu vegades! I el balla tot!

      Elimina
  3. Que bonica aquesta relació! I quina sort poder continuar compartint els moments "clau" amb la teva filla, així ella també es sent bé i ajuda en aquest moment.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, de moment aprofito al màxim cada moment que puc estar amb ella!

      Elimina
  4. primer de tot Felicitats!!!!! La relacio entre germans es una montanya rusa...ara si ara no.. pero es genial i els ajuda a no ser el melic del mon. Mil petons

    ResponElimina
  5. Veuràs com quedaràs encantada amb la relació, com s'estimen, com juguen, com s'entenen, com són còmplices, amb el temps veuràs que cada dia que passa és millor. :)

    ResponElimina