25 d’agost del 2012

El bloc imprès


Un dels motius pels quals escric el bloc és per a que, en un futur, pugui recordar com és el meu dia a dia amb els nens. Les primeres paraules, els seus progressos mes a mes, les meves preocupacions i alegries...
Sóc molt nostàlgica i m'agradarà molt rellegir el bloc d'aquí uns anys. I, qui sap, potser a  ells també els hi agradarà llegir en detall aquests passatges de la seva infància (això mai se sap!).
I com que no tinc confiança cega amb les noves tecnologies (ves a saber què se n'haurà fet del blogger d'aquí unes dècades!!), vull tenir-ho tot imprès en paper. Es podrà engroguir o tacar, però sempre ho tindré.
Així que ja fa temps que buscava una manera de fer-ho, de tenir tots els posts enquadernats en paper de manera decent. Si ho havia de fer pel meu compte, és una matada. S'ha d'anar post per post, i si a més, com és el meu cas, es vol tenir impresos també els comentaris i les imatges la feina ja es torna colossal.

Cercant per Internet vaig trobar una pàgina que m'oferia just el que buscava: només cal donar-los-hi la direcció del bloc i seguir un petit programa d'edició on has de dir si vols les imatges en color o B/N, quins posts vols, en quin ordre, el tipus de tapa...La pàgina es diu blog2print.

Vaig estar mirant el número màxim de pàgines, i com que ja l'he sobrepassat, ja vaig encomanar un primer volum del bloc. I ja el tinc a casa, en menys d'una setmana!
Estic molt contenta amb la pàgina que us he dit, per això us la recomano si mai us interessa fer el mateix. És una mica car, sobretot si voleu les imatges en color i tapa dura. A més, s'ha de comptar que l'empresa és d'Estats Units i s'han de pagar també els ports. El total oscil.la entre uns 80 i 140 euros. Però clar, és un llibre únic.
Jo, a més, vaig tenir algun malentès amb la comanda que van solucionar molt ràpid. Vaja, que treballen molt bé!


12 comentaris:

  1. Ostres, quina "currada", eh¿? Ara que aquest llibre no té preu!

    ResponElimina
  2. M'encanta! quina bona idea de web! jo també havia pensat en imprimir-ho però era una currada del 15... m'apunto la web! merci!

    ResponElimina
  3. Que guai!! Jo també vaig estar pensant en imprimir les entrades del bloc, perquè és una pena no poder-ho revisar en paper... m'ho apunto i miro!!

    ResponElimina
  4. Ualaaa!!! m'encanta!!! Prenc nota de l'adreça :)

    ResponElimina
  5. Perfecte!!!! Gràcies per la informació.

    ResponElimina
  6. moltissimes gràcies! jo ja havia descarregat el blog en format word (es pot fer) per seleccionar els posts però això que proposes es fantastic!!!!! MOLTES GRÀCIES.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ho sabia que es podia descarregar en word! També és una bona opció.

      Elimina
    2. I com es pot descarregar en word?? Tot i que el llibre queda súper bonic! :)

      Elimina
    3. A mi també m'agradaria saber-ho! A veure si ens ho diu la Kira!

      Elimina
  7. Ostres quina bona idea!!!!! i m'apunto: Kira com es fa???????

    ResponElimina