20 de juliol del 2012

39 setmanes




Ja estic de 39 setmanes, a 3 dies de complir la data prevista de part.
Per la petita, vaig passar-me 9 dies del dia que suposadament complia 40 setmanes. A veure què passarà aquest cop.... 

La veritat és que estic una mica nerviosa. Aquesta setmana, cada dia penso que pot ser el dia. I tot el que m'envolta m'hi fa pensar. Des dels iogurts que hi ha a la nevera, que  ja tenen una data de caducitat més enllà de la meva data prevista de part, als esdeveniments que vaig programant per la setmana vinent, els quals deixo sempre amb la incògnita de si hi podré assistir o no.

Jo em trobo molt bé. Vaig tenint contraccions de Braxton força sovint, i també pressió a la part baixa de la panxa. Però res més. Combino dies de molta energia amb d'altres de molta son.

Avui he tingut monitors. La veritat és que quan vaig demanar hora per a aquesta setmana ja vaig demanar-la pel divendres amb l'esperança que ja hagués parit, perquè per mi és un pal això d'anar a monitors. Ja ho recordo així de l'altre embaràs. Però m'hi ha tocat anar! Durant els 20 minuts ajaguda he tingut vàries contraccions, i el nen també s'ha mogut molt. Portava menjar al bolso perquè ja sabia de l'altra vegada que si no es mou t'has d'estar un munt d'estona fent el monitor.  Així que aquesta vegada anava preparada, tot i que la llevadora m'ha portat de més un suc de fruita. Així doncs el nen no ha parat de donar puntadetes durant tota l'estona!

Després el ginecòleg ha valorat els monitors, m'ha dit que tot està bé i que tant pot ser que em posi de part d'aquí a 10 minuts com d'aquí a 10 dies, que amb els segons mai se sap. 
I m'ha citat per la setmana vinent. A veure si no m'hi cal tornar!!!

9 comentaris:

  1. Onavis!! Será fantàstic! Un nen que rebràs d'aquí res! Et desitjo que et vagi molt i molt bé!!

    ResponElimina
  2. Onavis!! Será fantàstic! Un nen que rebràs d'aquí res! Et desitjo que et vagi molt i molt bé!!

    ResponElimina
  3. Quina emoció, quina emoció! Jo pensava que ja havies sortit de comptes...sóc un desastre per les dates...ABRAÇADA!!!!!!

    ResponElimina
  4. Quines ganes ja!!!!!!! a veure si no hi has de tornar doncs. Jo recordo que l'Erinn va tirar la corretja d'una patada...

    ResponElimina
  5. A veure si hi ha sort i ja no has de tornar més a monitors que són un veritable "palarro" :-))))

    ResponElimina
  6. Ànims que ja està!!!!No t'adonaràs i ja el tindràs als braços!!!! Gaudeix de la dolça espera!!! I cuida't molt i molt!!!! Anirà molt bé, wapa!!!! Petonets!!

    ResponElimina
  7. Quina foto més xula i quina panxona més bufona!
    Ja queda ben poc guapa, només una mica més :-)

    ResponElimina
  8. Nena que maca la foto!!!!!!! quina espera més emocionant! anims guapetona, ja vejuràs que amb tans desitjos tot anirà super be!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Ja queda menys. A veure quan rebeu la tant esperada visita. Sort i ànims!!!

    ResponElimina