25 de març del 2012

De bon rotllo

L'altre dia, al programa No me la puc treure del cap van parlar sobre les cançons "de bon rotllo", aquelles que aconsegueixen aixecar-te els ànims en un dia trist i que et fan sentir amb ganes de menjar-te el món.
Va sonar la de Eye of the tiger, que m'encanta, i des d'aleshores sóc jo la que no me la puc treure del cap...



A més, avui, després de bastants dies constipada m'he aixecat per fi amb energia i amb moltes ganes de fer coses! Així que em ve de gust escoltar aquest tipus de cançons.
Les altres que per mi també m'han inspirat sempre molta energia són aquestes:

Fame (és impossible sentir-la i no creure que en aquesta vida és pot aconseguir tot!)



i també aquesta, molt diferent de les anteriors, dels James, Laid, m'inspira molt bon rotllo:



I vosaltres, quines són les vostres cançons per menjar-vos el món?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada