8 de desembre del 2011

Viatjant a ... Tenerife!

Que bé van unes vacancetes en aquesta època!!
M'encanta viatjar a l'hivern, i més encara a una regió càlida, sobretot tenint en compte que per les terres de ponent portàvem uns quants dies sense veure el sol.

Hem estat a Tenerife, una primera presa de contacte amb les Illes Canàries, que m'ha deixat amb ganes de més. Pensava que seria més turisme de "sol i platja" i realment hi ha molt per veure, uns paisatges plens de contrastos! L'"excusa" del viatge ha estat perquè jo havia d'anar un dia a un Congrés, i la resta l'hem aprofitat per fer el turista. I amb quatre dies hem pogut veure pràcticament tota la illa!

La petita s'ho ha passat molt bé! No va atrevir-se a posar els peuets a l'aigua del mar, que per ella és una gran desconeguda encara, però ha gaudit molt fent passejos; visitant la fira que teníem a prop de l'hotel i quedant-se embadalida mirant la nòria ("un molinet molt gran molt gran", segons ella); dormint molt al cotxe de lloguer mentre fèiem les corbes de la carretera del Teide i posant-se les botes al esmorzars i sopars del bufet lliure de l'hotel. Els primers dies deia "vull anar a casa" de tant en tant, però avui quan s'ha despertat i preparàvem l'esmorzar a casa el primer que ha dit ha estat "vull hotel"!


Respecte el viatge en avió, ha estat el primer vol que hem fet amb una nena que oficialment ja ho és, fet que implica que a l'avió ja no vam marcar la casella de que viatjàvem gratuïtament amb un nadó de 0-2 anys sinó amb una nena que ja està obligada a pagar quasi la totalitat del bitllet. I quina ràbia, perquè ens ha anat de dues setmanes!
El que em sap més greu és que, com ja m'imaginava, el seu seient ha estat totalment desaprofitat. A l'anada sí que si va asseure una estona, però a la tornada va estar tota l'estona damunt meu o de son pare, ja que va ser un infern! Volàvem al vespre i, tot i que la petita no havia fet migdiada, li va costar molt adormir-se. Va plorar molta estona, enrabiada, i no sabíem com calmar-la. Sens van esgotar tots els recursos i la gent del voltant que al principi era comprensiva al final s'anava dirigint a nosaltres per a proposar-nos solucions varies. Jo estava neguitosa, perquè sabia que l'únic que volia la meva filla era aconseguir adormir-se, i les distraccions encara eren pitjors. Finalment, quan faltava mitja hora per arribar, va tancar els ulls! Però quin patir!

El balanç general és, però, molt positiu!

8 comentaris:

  1. Eiii quines vacances més xules.
    T'entenc perfectament amb això de l'avió. El baby ja ha agafat 10 avions i les hem vist de tots colors, és esgotador pels pares!

    ResponElimina
  2. Jo només tinc la experiència del tren, però a vegades sí, és un infern...però sembla que ha valgut la pena! Super vacances! Espero que el congrés també anés bé! Per cert,gran manera d'aprofitar-ho. Abraçades.

    ResponElimina
  3. Que bé noia!!!! si, l'avió pot ser esgotador però només van ser unes horetes en comparació amb tot el viatge!

    ResponElimina
  4. Mamamoderna, 10 avions!! Al final ja hi estarà acostumat!

    Anna, ha valgut molt la pena, estic contenta!

    Mirashka, i vosaltres què tal ha anat?

    ResponElimina
  5. Està molt bé poder desconectar uns dies, i més disfrutant així.
    El tema del avió em sembla més que normal, a veure com aguantes a una nena de dos anys quieta tanta estona... i en un espai tant reduït...

    ResponElimina
  6. Vaig tard! Molt bé aquest viatge, els congressos sempre són una bona excusa per viatjar (jo també ho he fet algún cop però encara no hi havia la nena).
    La veritat és que les illes canàries no és un lloc que mai m'hagi tirat massa per viatjar-hi però després d'aquesta crònica estic canviant d'opinió.

    ResponElimina
  7. Tenerife és molt maco però entenc que el viatge en avió es faci llarg i més amb nens petits.
    Va fantàstic això d'escapar-se de tant en tant, carrega les piles.
    Petons

    ResponElimina