14 de setembre del 2011

I amb el setembre, nous propòsits!

Sempre he tingut la sensació que començo un nou any al setembre, més que no pas al gener. Ja em passava de petita, amb l'inici d'un nou curs escolar i també de més gran, ja que per la meva feina començo també nous horaris cada setembre.
I noves activitats i reptes que m'agradaria complir d'aquí al juny:

1. Una de les coses que tenia pendents era comprar-me una panificadora i fer jo mateixa el pa. Doncs missió comperta! Fa unes setmanes estava d'oferta al Lidl, on periòdicament venen panificadores molt bé de preu, i me la vaig endur. Els primers pans van ser un desastre total: al primer no vaig ficar les hèlixs a la màquina (!!); al segon, poca farina.... Bé, s'ha de trobar el truco i, sobretot, pesar bé els ingredients. Des que em vaig comprar una balança de cuina tot ha anat perfecte! I no porta gens de de feina: ficar els ingredients a la màquina és un moment. Aleshores a esperar 3 horetes per a que el pa estigui fet i ja està! Ara ja em surten molt bons. I la màquina també permet fer d'altres coses, com pastissos, melmelades o bases de pizza. I ja m'he atrevit amb les masses de pizza, ahir en vam fer per sopar: boníssimes!! (Aquestes sí que porten una mica més de feina, però el resultat s'ho val!).

2. Apuntar-me a 4rt de francès també era una de les tasques pendents. Aprofitaré un parell de tardes en que la nena estigui a la guarderia per a anar-hi. Em fa il.lusió perquè recordo que m'agradava i m'ho passava bé. Però d'altra banda em fa una mica de pal tornar a estudiar i tinc por de no recordar-me de res. Ja estic admesa, el dilluns he de fer la inscripció i dimarts començo!

3- Acabar la tesi!!! Després que els dos directors s'hagin llegit l'esborrany final que vaig enviar-los-hi al juliol, aquests propers mesos faré les últimes correccions i espero poder-la llegir de cara a finals d'any o principis de l'any vinent. És una gran fita!

Bé i espero que moltes coses més, però fer bé aquestes em faria sentir molt contenta!

Aquí les fotos d'un dels pans i de la pizza d'ahir:



9 comentaris:

  1. Jo també vull la panificadora!! :(...Per cert, el 27 presento la tesi..ai! quins nervis! Ja saps, tenim itineraris molt semblants...

    ResponElimina
  2. Benvinguda al club dels propietaris de panificadora. A casa el forner és el meu marit que ja en té la mà trencada des de fa anys.
    La pizza té una pinta fantàstica, jo no la faig amb la panificadora perquè tinc la Thermomix però pel que es veu, sembla que va bé amb la panificadora.
    Ja ens diràs si proves a fer pastissos però a casa no ens van sortir bé, crec que millor el sistema tradicional del forn.

    ResponElimina
  3. Anna, pensaré amb tu el 27!! Que bé!

    Euphorbia, doncs ja ens intercanvairem receptes! Jo amb dos setmanes que la tinc la trobo molt pràctica, el pa és boníssim i no porta gens de feina. A més, a la petita li encanta perquè té molta molla i se'l menja la mar de bé!

    ResponElimina
  4. Sí jo també fa temps que ho tinc al cap lo de la panificadora però no ho faig perquè tinc por de no fer-la servir i tenir un trasto més, tot i que si algún dia vaig al Lidl i la trobo d'oferta seguríssim que cau!! jejeje
    Molt bona pinta tot el que has fet, potser a la propera quedadà hauràs de fer de cuinera!

    Sí jo també tinc la sensació de canvis al setembre, més que no pas al gener. El setembre d'ofereix més oportunitats: cursos, gimnàs....

    ResponElimina
  5. Som moles que coincidim amb el principi d'any al setembre jeje!

    La veritat és que el pa i la pizza tenen una pinta boníssima! Moltes felicitats per les fites que t'has marcat i molta sort per poder-les aconseguir :-)

    ResponElimina
  6. Compte que les fotos enganyen!
    Es mes bo del que sembla!
    I jo encantat, no ho negare!

    ResponElimina
  7. Molt bon propòsits!
    Petons i ànims amb la tesi

    ResponElimina
  8. Ens pots enviar un d'aquests pans tan genialsque has fet??!! :)
    Crec que es molt importtant tenir fites fora de la maternitat sempre que siguin compatibles. Jo tinc molts projectes a mitjes esperant el moment de poder-los reemprendre i aquesta il·lusió també es maca.

    ResponElimina
  9. Noia, quina bona pinta!!!! jo n'he estat temptada de comprar-ne una de panificadora però sempre penso que no la faré servir...

    Apa que la tesi ja gairebé està!!!!!!! ànims!!!!! I Anna que bé, el 27 ja és aqui!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina