17 de setembre del 2010

Segona setmana de guarderia




I de moment la meva petita ja ha recopilat.....




1.- Dos nits de febre.
2.- Una mossegada de les que es queden marcades, perquè li volia robar la galeta a un nen.
3.- Embrutar moltíssim la roba.
4.- Dormir més hores de migdiada que mai.
5.- Aprendre a picar de mans.
6.-...... i un nòvio!!!
Sí, sí, es veu que hi ha un nen al que té idolatrat i el segueix per tot arreu. Em diuen que si plora i la porten on és el nen, deixa de plorar en sec i s'hi vol tirar a sobre. Em fa gràcia, tot i que no comptava en que tingués aquest tipus d'affaires tant aviat....

I jo també he fet bastantes coses aquesta setmana, impensables de fer abans!!
1.- He treballat molt. Tant dins com fora de la feina, m'havia de posar les piles!
2.- M'he anat a depilar com cal, a l'esteticista i no amb la gillette mal passada com fins ara.
3.- He demanat hora per fer-me una pedicura la setmana que ve. Perquè m'ha vingut de gust i els meus peus ho necessiten!
4.- He fet conserva amb les tomates de l'hort.
5.- He recuperat l'hàbit d'esmorzar llegint el diari! Impagable.
6.- Estic llegint un llibre amb una continuació de dies seguits, no com fins ara que quan l'obria ja no m'enrecordava de què anava la història.

I això que ella només hi ha estat unes horetes, a la guarderia. Clar que després a casa ha dormit molt.
Avui ja l'he deixat fins a les 12 perquè durant la setmana s'ha anat adaptant bé. Plora quan la deixem al matí, però al cap d'uns instants juga tranquil.la (l'espiem!, je je).
Encara no l'he deixat cap dia a dinar, la setmana que ve ho provarem.

Imatge de Selena Guardi

1 comentari:

  1. Un nòvio??? jaja, aquesta sí que és bona! Ja m'explicaràs amb més detalls.
    M'alegro que l'adaptació a la guarderia vagi tan bé i, sobretot, que treguis tan bon partit del temps que ara et queda lliure, aprofitant-lo per retrobar-te amb tu mateixa i amb la resta de coses que t'agraden, a banda de fer de mare!
    Petons!
    S.

    ResponElimina